Caroline Nilsson ny VD för Järven Ecotech Holding AB

Caroline Nilsson tillträdde den 1 september som VD för Järven Ecotech Holding AB, holdingbolag för Järven Ecotech AB och Tecomatic AB, med uppdrag att samordna bolagen och ta nästa steg i deras tillväxtstrategi.

Caroline Nilsson har arbetat över 25 år inom processindustrin, där hon har haft olika roller inom strategi, affärsutveckling och försäljning. Hon har en gedigen erfarenhet av företagsledning och förändringsarbete som passar väl kraven i hennes nya befattning.

"Järven Ecotech och Tecomatic har mycket kvalificerade produkter inom vattenrening och erosionsskydd som är högst relevanta i dagens situation med klimatförändringar och ett ökat fokus på vatten, dess kvalitet och påverkan på samhället. Bolagen har haft en mycket god tillväxt och genom att kombinera deras styrkor kan vi säkerställa att vi kan fortsätta leverera samma höga kvalitet till våra kunder som tidigare, samtidigt som vi kan vidareutveckla våra produkter och service för ett ännu bättre erbjudande. Det ska bli mycket spännande att tillsammans med mina kollegor ta nästa steg i Järven Ecotechs och Tecomatics tillväxtresa."

För mer information, vänligen kontakta:
Caroline Nilsson, VD Järven Ecotech Holding AB, 072-585 00 15, caroline@jarvenecotech.se

Jakobsbergsgatan 13

E-post: info@peqab.se